Visie
De ondernemer, de onderneming en de gast staan centraal
Als horeca-ondernemer moet u zich steeds meer bezig houden met "bijzaken" zoals boekhouding, communicatie met gemeente, fiscus, verzekeringen, maken van verkoopfacturen voor de gasten/bedrijven die op rekening hebben gegeten, debiteurenbeheer en personeelsbeheer.
Horeca Ondersteuning vindt dat u als ondernemer datgene moet doen waar u goed in bent, namelijk een goede gastheer zijn en het leveren van een kwalitatief goed product.
De "bijzaken" kan Horeca Ondersteuning voor een belangrijk deel van u overnemen.
Door inkoopvoordelen zal dat zelfs een kostenreductie voor uw onderneming betekenen, en doordat u zich meer met de hoofdzaken bezig kunt houden zal dat een positieve invloed hebben op de omzet.
"Samen staan we sterker".
Ondernemer of administrateur
Hoewel de overheid al jaren belooft de administratieve druk te verminderen blijkt daar in de praktijk weinig van terecht te komen. Zeker in de horeca is er zeer veel regelgeving. Naast de fiscus hebben we te maken met hygiene-code, BHV, Arbowet, brandpreventie, gemeentelijk beleid, en nog veel meer zaken.
En dan is er nog uw administratie...
Horeca Ondersteuning ondersteunt u met uw kerntaken en neemt veel van de bovengenoemde overige zaken van u over, zonder dat u hier zelf de regie over verliest.
Uw administratie wordt niet tot een last maar een bron van informatie.
U ontvangt per kwartaal een analyse van wat er goed gaat in uw onderneming en wat er voor verbetering vatbaar is.
3 tot 4 maal per jaar worden uw financiële resultaten met u besproken en wordt overlegd op welke wijze verbeteringen direct kunnen worden doorgevoerd.
Er is meer...
Naast inkoopvoordelen en uitbesteding van uw administratie biedt Horeca Ondersteuning u meer, zoals bijvoorbeeld een klankbord-functie bij problemen of vragen. Wij werken niet volgens het principe van "uurtje factuurtje" maar rekenen voor onze dienstverlening een vast bedrag per maand. U weet dus altijd waar u aan toe bent.